Kızlar oğlum 10.5 aylık 10 gündür emeklemeye başladı 3 gündür bulduğu heryerden tutunup kalkmaya çalışıyor ama beceremiyor gücü yetmiyor henüz dizlerine kalkabiliyor böyle olunca habire arkasındayım düşcek korkusuyla zaten son zamanlar çok düşüyor dibinde olduğum halde tutunup kalkmayı öğrenince de mi çok düşcek ne zamana kadar düşcek en tehlikeli dönem hangisi ustalaşması ne kadar alcak😂