Balkiz15 1 numara kızımın bacaklarında iz yapmaya başladı 2 mi almalıyım 3 mu? Çoğu kişi 1 ile 2 arasında fark yok diyor o zaman 3 mu alayım direkt 2 numara alırsam sıkar diye korkuyorum eğer fark yoksa 1 ile arasinda
susunbebekuyuyo Balkiz15 yalnız şöyle benim kızımın bacakları tombuldu 2 numarayı çok az kullandım 3e geçtim ama 3te altı çok pot duruyordu ilk zamanlar
Balkiz15 susunbebekuyuyo doğru ama 2 numara alsam boşa gider gitmesin istiyorum 3 numara alayım direkt ben o zaman
susunbebekuyuyo Balkiz15 aynen lastikse direkt 3 numara al hatta ben iç lastiklerini yırtıyordum iz yapmasın diye