CemalAsaf21
benim ikizlerim
17 aylık sadece baba diyorlar
Su mama bile demiyorlar . Arada dede
Taklit yapıyorlar söylediğim şeyleri gösteriyorlar
Anne nerde deyince beni gösterir fakat anne demezler
Bazı bebekler geç konuşuyormuş varsayımını düşünüp üzülmek istemiyorum
Geçen parkta gördüğüm 20 aylık bebek de sadece Baba mama diyormus onu gördüm biraz rahatladım doktoru olabilir demiş