.Mrbb arkadaşlar yeni doğum yaptm 4 günlük prematüre ikizlerim var.Erkek olan beslenmesi iyi şükür ama kızımda çok zorluk yaşıyorz mama takviyeli besleniyorz kiloları düşük olduğu için.Kızım emerken ve mama yerken sürekli uyuya kalıyo emiş gücü çok zayıf.Napsak uyandıramıyorz emmeyi bırakıyo nasıl bir çözüm bulabilirm bizim gbi olanlar varmı aceba aranızda.Prematüreler için biberon varmış onu deneyen varmı aranızda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.