Kızlar bebeğim sallanarak uyuyor. Eskidende öyleydi ama gece uyur 2-3 saatte bir kalkar emer geri uyurdu. Yanımda anne yanı hamak beşikte yatıyor ayağımda hiç sallamadım. Artık geceleri saat başı yarım saatte bir kalkıp duruyor. Sürekli sallanma halinde. Bu durum geçici mi bilen varmı. Eğitim vermeye çalıştım kendimce ama dayanamadım çünkü gece kalkmaları hiç bitmedi az destekle uyudu bi süre pat pat pış pışla ama yok geceleri sürekli kalkınca pes ettim en azından kalkıp dakikalarca pış pış yapmam sallarım yattığım yerden beşiği dedim kolaya kaçtım. Bebeği büyük olup sallayan arkadaşlarım var eskiden bi ara uykuları öyleydi diyolar büyüdükçe uykuları derin olmaya başladı salladık uyurlardı gece nadir kalkardı diyorlar hep. Napıcağımı şaşırdım fikirlerinizi bekliyorum☹️