Merhaba hanımlar 3,5 yaşındaki oğluma 2 haftadır wc eğitimi veriyoruz herşey çok rahat be güzel başladı öyle de devam etti diyebiliriz ama gece ara ara altına kaçırıyor uyandırıp çişe götürmeyi denedim ısrarla yok deyip uyumaya devam ediyor üstelersem de yok diye ağlıyor hergün değil ama 2 haftada 3 kez falan Kaçırdı acaba geçici bir durum mudur artar mı tecrübeleriniz neler ne yapmalıyım