Edanur000 gazını çıkarsan da yine de o gaz hiç bitmiyor canım sadece damlalarla senin yardiminla rahatlıyor . Öyle aha vurdum gazı çıktıyla bitmiyor gaz malesef .. gazdan ememez çoğunlukla bebekler. Benim kızımda öyleydi o kadar aç olmasına rağmen tutup tutup bırakır ağlardı ..rahat gaz çıkarmaya başlayınca geçti çok şükür . Sende sık sık gaz masajı yap damlalarını aksatma .sıcak su torbasıyla ayaklarını sıcak tut , karnını da. Eğer tehlikeli bu dersen kiraz çekirdeği kemeri var onu al o da çok işe yarıyor biz kullandık baya 🙃