Merhabalar ben on aydır çekiyorum bu derdi kızım doğdu doğalı aft yaraları bende olan beyaz uçların boğazlarim da bile var ne yiyebiliyorum ne de açısına dayanabiliyorum çok zor bir durum sürekli çıkıyor değerlerime baktırdım sağlık ocağında normal dedi qnlamadim dahiliyeye randevu aldım artık bakalım orası ne diyecek ama dayanılmaz bir acı Şi var ağrisi da cabasi