LaraCroft bir an postu sizin açtığınızı görünce, uzun zamandır karşılaşamıyor olduğumuz da geldi aklıma.🥹
Kalp kalbe karşı durumu oldu galiba, nasılsınız, nasıl gidiyor? 🥰
Evet markası Babyhope.
Bence genel olarak tek artısı; çocuğun şekil itibariyle bisikleti sevmesi. Yani pandalı veya hellokittyli oluşu, rengi, müziği çocuğu cezbediyor. Çocuk severek kullanmak, binmek istiyor. Bu kadar.
Bir ebeveyn olarak bence eksi yanlarından bahsetmek gerekirse;
Bir kere gerçekten çok hantal. Hafif duruyor plastik kalitesinden dolayı ama hiç öyle değil. Onu indirmek, kaldırmak, çocuğun istediği yere taşımak; oldukça zor.
Ebeveyn kontrolü yeterince kontrol sağlamıyor. Başta kendi güçsüzlüğüm veya tecrübesizliğim diye düşündüm fakat eşim de rahat kontrol sağlayamayınca sorunun bisiklette olduğunu anladık. Genel bir problem midir, bizim aldığımıza özel midir bilemiyorum. Rahatça sağa, sola dönüş sağlayamıyorsunuz. Bizde yokuş inip çıkmak durumunda kalıyoruz ve zorluyor bizi. Bu nedenle uzun zamandır evde duruyor hatta bisiklet.
Benim kızım şu an 101 cm, 3 yaşına girmek üzere. Biraz uzun bir çocuk. Pedallar yerine ayak koyma yerine bastığında dizleri sıkışmaya başladı. Pedallara koyduğunda ise kendi çevirerek gitmediği, ebeveyn kontrolüyle ilerlettiğimiz için dönen pedalların hızı onu yormaya başladı. Bunu farkettik.
Kendi sürebiliyor ama başlarda zorlandı. Pedalları sert bir dönüşe sahip. Biraz fazla güç uygulamak gerekiyor. Pedal çevirmeyi yeni öğrenecek bir çocuk için bir tık vazgeçirici bi özelliği bence bu. Kızım mesela çabuk sıkılmıştı. “Dönmüyor bu” diye sinirleniyordu. Hakkı da var bence. Gerçekten zor dönüyor.🥶
Plastiği kalitesiz. Tentesi de süper değil. Özellikle çocuk kilidi, korumak için olan ön bar kısmı, kemerleri; aşırı kalitesiz. Kemerle sadece belden bağlanıyor çocuk. Bir de ön bar kısmı var ekstra koruma amaçlı yapılmış ama bir işe yaradığı yok. Tenteyi çektiğiniz an bu ön barda kolaylıkla çıkıyor çünkü birbirine bağlılar hafif bir plastikle. Geneli plastik zaten ve plastik kalitesi kötü.
Biz 500₺ ye almıştık. “Bu fiyata ne bekliyorsun” diyenler olabilir belki ama bu fiyata bunu alacağıma baby plus ilk bisikletim alırdım mesela. Evde de, bahçede de sürerdi. Tentesi, müziği, önünde devasa bir pandası olması 500₺ ederi olduğu anlamına asla gelmiyor. Kalitesine göre fiyatı çok uçuk hatta.
Eğer siz düzenli bir kullanım amaçlıyorsanız kesinlikle daha kaliteli markalardan tercih edin.