Doğduğundan beri kabızlık sorunumuz var ama en fazla 2 gün yapmıyordu şimdi 3. Güne çıktı 😭 sürekli ıkınıyo kasılıyo ağlıyo dün çocuk cerrahına götürdük tıkanıklık vs yok çok şükür duphalac şurup verdi fitil verdi krem verdi hepsini kullanıyorum ama yine yapamıyo yine yapamıyo 😭 gözümün önünde sancılanıyo göz yaşı döküyo çok üzülüyorum ( mamayla besleniyo bu arada)