Mtm merhaba. Kuvozde kalmadığı için istenmemistir muhtemelen ..kuvozde aldıkları oksijen , gözlerde kuruluk , tikama yapabiliyormus . Bende 34 haftalık doğum yaptım 3 kere gittik rop muayenesine . Dr a neden geliyoruz buna dedigimde bunu söyledi . Ayrıca göz damarlari gelismis mi diye bakılıyor . Gerek duysalardi mutlaka cagirirlardi bence sizi .