Seda0651 8 aylık oldu ama ek gıda olarak hicbir şey yemiyor sadece emmek istiyor doymadogi için de bütün gece meme de napicam ben . Her yarım saatte emmek mi olur ? Yoksa bağımlılık haline mi geldi yada gündüz mu doymuyor
2735 Seda0651 benim oğlumda son bı haftadır ek gıda hiç yemiyor ondan önce az da olsa yiyordu. Sadece mememi istiyor uyuduğu yerde asla bırakmıyor gecede aynı sürekli ağzında napcam bilmiyorum
Sonsuzmutluluk Seda0651 diş döneminde olabilir muhtemelen diş çıkarıyor bunnedenle iştahsız ve ağrısı olduğu için kendini emerek rahatlatıyor
Zynpela Seda0651 benim kızım da yemiyordu sadece tatlı bir şeyler verince yiyordu. Meyve veriyordum sürekli mecburen
co2041 Seda0651 benim oğlum da aynı 8,5 aylık. Sadece yoğurt yiyor o da karın doyurmuyor tabi. Gece 20 kere emzirmeye kalkıyorum bazen çıldıracak gibi oluyorum 🤦🏼♀️
Seda0651 2735 sizinki kaç aylık bizim de 2 haftadır öyle . Az çok evet yiyor du en azından yatarken yediriyor dum emziriyor dum 2 saat uyuyor du şuan yarım saatte bir ayaktayız
2735 Seda0651 7 ay 15 günlük canim. Geçen hafta 3 gün ateşledi şu an geçti ateşi çok şükür yok . diş çıkacak büyük ihtimalle kabarıklık var sürekli ağlıyor hep kucağımda
Seda0651 Sonsuzmutluluk şuan hiç kabarık yok ama evet olabilir umarım biran once çıkar 2 haftadır mahvoldum
2735 Seda0651 sabah uyandı şimdi ilk uykusuna yatırdım 1 saattir meme ağzında şuan kalkamıyorum hatta çekince ağlıyor anında