Merhabalar doktorumuz bize oğlumuzun pipisinde sağa doğru eğrilik olduğunu söyledi. Bir ay sola yatırıp bezleyin bir ay sonra kontrol edelim düzelirse sünnet ederiz dedi bu şekilde olup düzelen varmı? Düzelmezse 1 yaşında ameliyatla düzeltilicekmiş yada bu ameliyatı geçirmiş birileri varsa bilgi verebilir mi tamamen düzeliyormu?