Aselezgii ilk kızımda oldu ya önce küçük diye vermedim sonra kendi istemedi 6 aylık olunca tuttu, ayy ben bir rahat ettim ki sorma 🥰 ondan sonra da sadece uykuya geçişlerde verdim, bu sebepten sanırım kolay oldu emzigi bırakmak. Şimdi aynı şeyi 3 aylık prematüre bebegimde uyguluyorum düzeltilmiş 1 aylık, bakalım bu bebeğimde de sorun yaşamam umarım. Sizde uykuya geçişlerde teklif edin bir de çok huzursuz olunca verin