Mrv1007 gnc15 benim minnoşum da 3 ay 1 haftalık. Valla sanki o zorlu günlerin bir kısmı geride kaldı gibi. Cok gazlı bir bebekti gaz sancılarımız baya azaldı, uykular daha güzel olmaya basladı. Ben mutluyum sevdim 3 ayı 🌸🌸
balliordek Sonlarına doğru atağın başlaması aynı zaman da artık düzeninin de yavaş yavaş oluşması. Ve bence 3.ay keşifler dünyası 😍