Selam kızlar 21 aylık kızım sürekli hasta.2 hafta hastalık sürüyor 1 hafta iyi sonraki hafta yine hasta . Yoğun öksürük Ateş burun akıntısı ve Antibiyotiksiz geçmiyor . Hep bu şekilde döngü . Artık o da ben de çok yorulduk. Allah dermansız dert vermesin de böyle de çok zor . Böyle olan var mı ya da bana akıl fikir verebilecek olan? Tavsiyesi bulunanlar??
Şimdiden teşekkür ederim