Ruya34 iyi gunler. Bebegimi sutten kesmeye basladim. Cunki enfeksiyonum vardi antibiotik kullanmak zorunda kaldim 1 hafta bende keseyim gitsin dedim. Antibiotik kullandigim zamanlarda agri sisme falan yoktu. Dun bitti tedavim. Bu gun goguslerim cok kotu agriyor icinde kitle bile var. kimi sag diyor kimisi sagma sutun gitmez diyor ne yapacagimi bilmiyorum. Bilgisi olan varmi ne yapmaliyim. Siz sutten keserken nasil yaptiniz?
kenankaan Ruya34 lahana yaprağı alın, buzdolabında bekletin, soguk halde koyun göğsünüze, sütü geri cekecektir, aşırı doluysa biraz sağım yapmanız gerekebilir. Ben oğlumu sütten keserken devamlı göğsüme lahana koydum, çok şükür mastit olmadan geçti
Dereninannesi38 Ruya34 hayır sağmayın sağdıkça devamı geliyor. Bende bıraktığımda 10 gün hatta belki daha fazla şişliğim agrım oldu sağmadım gün geçtikçe yumuşadı kitleler geçti kendiliğinden. Sadece soğuk uygulama yaptım
Ballicoregimm Sağmalısınız diye biliyorum tabi ki tüm süt boşaltmadan. Önce biraz rahatlamana kadar sağın, sonra daha az, sonra arayı açıp daha da az derken biter. Biz kademeli bıraktık hem süreyi hem sayıyı azalttım. Birikme olmadı o yüzden
Zelishhh İçerdeki sütü boşaltın ki enfeksiyon olmasın. Sonrasında adaçayı için sütü azaltıyor. Azaldıkça sağmazsınız zaten.