Aldiba Hayırlı sabahlar anneler. Eşim mamayı yanlışlık 2 numara devam sütü almış. Bebeğim 5 ay 17 günlük. Yani iki hafta var ayının dolmasına. İçirebilir miyim bu mamayı bişey olur mu?
Aldiba HonKiPonKiDoNiNo çok teşekkür ederim. Korkuyordum biraz içim rahatladı. Mama alacak yakında yer de yoktu.