Bucuruk85 Sevgili anneler bebeğimi emziriyorum ama sağlık sorunlarımdan dolayı sütümü kesmek zorundayım 😔 ama göğsüm çok süt doluyor şişiyor ve sertleşiyor geceleri veriyorum sadece göğsümden süt gelmemesi için napmalıyım
Alyask Bucuruk85 geceleri emzırdıgın ıcın doluyo tekrar bıdaha vermemelısın HIc o zman kesılır dıye bılıyorum kıyamam daha kücükmü emmek ıster alışana kadar zor geçer
Esoeso Bucuruk85 doktorunuzla danışsanız eğer direk kesmek istiyorsanız ilaç veriyorlar. Ama azaltarak ise mecburen bir müddet böyle olur.
Makbuss Bucuruk85 hiç emzirmiceksin kesmek istiyorsan bir iki gün çok acır hatta kendi akar ama sonra çekilir bence Rabbim yardımcın olsun
Makbuss Bucuruk85 bazen kendi akacak birde dusda ılık suyla ovalarsan rahatlıyor ben 2 yaşına kadar emzirdim kizimi ilk hafta böyle böyle kestim hiç sağmad1ım çekmedim
Ates_mami Bucuruk85 benimde acil olarak kesmem gerekti. Çocuk doktorum son bir kez emzir göğsünü tamamen boşalt. Sonra göğsüne eczaneden en az 15 cm lik elastik bandaj alıp sıkı olacak şekilde sar. Ve asla sargı bezini çıkarma. Göğsün süt dolmayacagı için Mastit yada agrı yaşamayacaksın. 3.4 gün içersinde göğsüne süt dolamayacağı sütün Normalden daha erken kesilecek dedi. Dediklerinin aynısını yaptım. 4 gün içinde kesildi. 4 gün duş alamıyorsunuz sargı bezini çıkarmayacağınız için ama değiyor 😊. Bu şekilde hem bana çok rahat oldu hemde sürekli meme isteyen oğlum orada farklı birşey gördüğü için. Birde uf oldu falan dedim. O da çok rahat bıraktı.
Bettby Yavaş yavaş kesiliyor diye biliyorum, gece 3 kez emziriyosan ikiye sonra bire düşürceksin süt giderek azalıyor oyle olunca ama tabiki hemen 3 günde olcak bişey değil
killmesarah Önce sadece sabah akşam emzirip gün içinde de kısa süreli sagim yapıyorsunuz . Sonra sadece sabah. Kademeli olarak azaltıp bitiriyorsinuz. Lahana acıyı alıyormuş.