Merhabalar, bu gece acilde igne yapildi ve doktor 8 saat emzirmememi soyledi…
Kizim 4 aylik buzluktaki sutleri biberonla icirmeye calstim kabul etmedi… uykusu kacti…
Sorum şu, bol bol sagip bosaltiyorum, cok zorda kalirsam 1 saat erkrn emzirbilirmiyim,