Merhaba arkadaşlar
Oğlumda öksürük burun akıntısı ateş var. Acile götürdük. O an ateşi pek yoktu peditus verdiler bide burun spreyi. Bende ateşi çoğalınca evde calpol vardı onu verdim. Duş aldırdım. Hâlâ ateşi düşmedi. Hastaneye tekrar mı götürsem ne yapmam lazım şaşırdım