Merhaba Arkadaslar , kizim 1 yasinda ve sadece formül mama ile beslenmeyi tercih ediyor . Ilikli corbalarmi , sebze püreleri meyve püreleri corbalar mi yapmadim. ASLA agzina almiyor. Doktorumuz mama bagimlisi olmus dedi. Bu dueumdan nasil kurtulabiliriz basina gelen varmi siz nasil bir yol izlediniz ? Geceleri hala 2 kez mama ya kalkiyorum saka gibi. Vermedigimde ise agliyor