Y-A-Annesi Kızlar 2 gün önce rota aşısı oldu ve gece 3 bir kalkıyor bir saat uyumuyor. Normalde uyanınca emzirir direk yatağına koyduğunda uyuyordu şimdi uyutmaya çalışıyorum rotanın etkisi mi yoksa gerileme mi yaşıyoruz