Bu asinin ikinci dozuda normalde 7 yasinda yapilirken 4 yasa cekildi ve bizim saglik ocagida bana 3 yasinda getir dedi ama her yerde 4 yas yaziyo cevremdede 3 yasinda yaptiran yok bende cok kararsizim 2 ay kaldi 3 yasina gidiyimmi 4 yasimi bekliyim bilemedim