Babuerol bu dönemde iştahsızlık çoğu bebekte görülüyor bence, benim kızımda da olmuştu. Atak dönemine bağlamıştım ben. Sadece emmek istiyordu ve atıştırmalık salatalık, havuç tüketiyordu.
- Ayda geçti, yeme düzeni değişti tabii.
Kabızlık için kuru kayısı yedirebilirsiniz muhallebi gibi yaparak veya hoşaf yapıp içirebilirsiniz. Etkisi oluyor.