Kafayı yicem her saat başı kalkıyor gündüzleri alarm kurulmuş gibi yarum saat uyuyor kalkıyor meme arıyor çünkü kızım 6 ay 20 günlük 2 ay kolikti çok fenaydı sadece yatarak emzirerek uyuyordu benimde o zamanlar rahatıma geldi önceden gece uyur 5 saat felan yatardı şimdi saat başı beni arıyor uykusuz kalıyorum sinirlerim bozuluyor yansıtmıyorum ona ama yoruluyorum nolur bir çare söyleyin nasıl bırakıcam bunu denedim ama asla uyumuyor çok ağlıyor her tolu denedim uyumuyor deliricem