Kivi-3101 Ateşi 38,3 parol verdik ince giyili emzirdimı ama hala düşmedi uyumakta istiyor uyutmalı mıyım yoksa uyanık mı tutmalıyım bilemedim eşim uyutalım dört saat sonra tekrar parol veririz bizde dinlenelim diyor ama ateşi de böyleyken nasıl uyuyabiliriö
Linailkay Kivi-3101 2 tane aşı yaptıkları icin ateş yağıyor benim bebeğimde oldu 38 buçuğu geçmeden hastane bişey yapmıyor malesef 3 gün hatta normal karşılıyor hastane 3 günü geçerse ateşi ozmaan dikkate alıyorlar
ikizAnnesi_41 Kivi-3101 yaaa çok üzüldüm geçmiş olsun. Bizde bugün 4 aylık aşımızı olduk ama çok şükür huzursuzluk dışında bişey olmadı
Klp Ilık dus aldırın ustunde sadece bez olsun oyle uyutun bazen suruplar hemen etki etmez bir saati aliyor etki etmesi ama eger bula bilirseniz eczaneden fitil alin elinizin altinda dursun hastayken ilac pek etki etmezdi fitil kullanirm hem etki ediyor hemde uzun süre ates yukselmiyor geri