Defneninannesimehtap Hhilall- yeni mi gelmiş acaba medikale gittim ama ismi bilemedim engin hoca iyiydi o gitti başkada iyi bilmiyorum o hastanede
gamgun Ben ilk dogum yaptgmda gtmstm mama veryordum neden mama veryosn faln demsti. Engin bey de onun icin ustadmz diyordu ama bi yerden cok sinirli oldgnu duymstm korktum gtmedim ama umarım daha detayli bilgi alablrz