Son123 Ben de kullanıyorum memnunum. Çeyizime alırken 2li almıştım. Biri 3,5 Lt diğeri 6 Lt. Ben küçük olanı kullanıyorum her zaman. Uzun, büyük donuk kemikli bişey olursa boydan dolayı büyüğe geçiyorum. Kısa sürede pişiriyor evet ama bana yemek ve suyu özleşmiyor gibi geliyor. Önce ben bir taşım kaynatıyorum. Koyduğum şey buzlu ise birbirinden ayrılana kadar. Sonra kapağını kapatıyorum. O zaman daha güzel olduğunu farkettim.