Ceeylaan Kızlar Emzirmeden Kesiyorum İlk günüm bu gün çok zorlanırmıyım sizce bi kez uyandı kucağıma aldım ayakta Uyuttum varmı tavsiyeleriniz ?
Feyebyusmuh Ceeylaan bianda değilde canim yavaş yavaş kes önce gündüzleri kes sonra gece kes bianda psikolojisi bozulur demişti doktorlar ben 2ayda kestim 10 aylikti 2ci gebeliğin öğrenince mecbur kaldim
Ceeylaan EkiminAnnesi 15 Aylık Kilosu Yaşına Göre Az Doktorum Memeye Güvendiği İçin Yemiyor Bıraktır Dedi İçin Bıraktırıyorum bakalım