Dolores Arkadaşlar selam. Bebeğim 6 ay 10 günlük anne sütü alıyor ve ek gıda 1 çay bardağı kadar veriyorum. Fazlasını istemiyor gündüz. Ama gece sürekli emmek istiyor. Çok yorucu oluyor ikimiz için de. Bu süreçte hem emzirip hem de uykudan önce formül mama versem olur mu? Gece uyanması azalır mı? Gece muhallebisi filan yedirince midesi rahatsız oluyor ona pek hazır değil gibi. Zaten 2 kaşıktan fazla da yemiyor. Yoksa mamaya filan gerek yok süt + ek gıda ile devam et mi dersiniz ?
333 Dolores ek gıdaya alıştıysa mamaya gerek yok canm zaten anne sütü de alıyormuş bence mamayı aradan çıkarın
Eliffymn Dolores ben onu denemiştim işe yaramadı 😬 anne sütü artı ek gıda şuan, bence meme emme ihtiyacı farklı oluyor onun için sık uyanıyorlar, açlıktan değil, ama eğer açlıktan diyorsanız gün içinde ki ek gıda miktarını düzenleyebilirsiniz
Fundaesila Dolores 5 aylıkken başlamıştık ek gıdaya 3 aylıkkende mamaya başlamıştık doktor önerisiyle 9 buçuk aylık oldu günde 3 sefer ek gıda alıyor gece uyumadan önce mama içiyor gündüz uykularında beni emiyor yada canı ne zaman emmek isterse emziriyorum şimdilik böyle gidiyoruz bakalım 🥰
Irmakprensesinannesi Dolores şuan ek gida 1 çay bardağı kadardı olmak zrnda fazlasını veremezsiniz fazla gelir kabizlik yaşarsınız formül mama gece uyumadan verirsiniz 4 5saat rahat uyur
Beyza-21 Dolores pardon mama verdiğinizi düşünmüştüm eğer bu aya kadar meme vermediyseniz bence artık vermeyin gün içinde daha fazla ek gıda verebilirsiniz
333 Dolores sizinde arıyor olabilir bende akşam öğünü veriyorum 8 9 gibi üstüne wmziriyorum gece 1 veya 2 de bi de sabaha karşı uyanıyor
Dolores Eliffymn gün içindeki ek gıda miktarından öyle eminim ki. Fazla verip midesini ağrıtmak da istemiyorum. Bu meme bağımlılığı nasıl geçecek hiç bilmiyorum. Bazı geceler kaç kez uyanıyoruz sayamıyorum Bile
Beyza-21 Benim bebeğim 5 ay 5 günlük sizin gibi meme +mama +ek gıda şeklinde gidiyoruz fakat ek gıdayı küçük olduğu için çok az veriyorum onu doyuran şey anne sütü ve mama. Sizin bbeğinizde henüz küçük gece uyumadan önce mama verirseniz gece sık sık uyanma ihtiyacı hissetmez
Rainnnn Dolores acaba sütünüz az diye mi mama veriyorsunuz . Eğer öyleyse doymadığı için uyanıyor olabilir benimkide öleydi mama verdim gece hep uykusu düzene girdi . Sütüm geldikçede sağıp buzluğa atardım
Dolores Rainnnn bu kadar çok uyanmayı ve meme isteğini doymamaya bağlıyorum. Henüz hiç mama vermedim belki mama verirsem tokluk hissi gelir? Diye düşünüyorum sizce yanılıyor muyum?
Dolores 333 maşallah az uyanıyormuş. Benimki 5-6 bazen sayamıyorum. Uyku diye bir şey yok zombi gibiyim
Fundaesila Dolores bı ara azalmıştı kilo alamamıştı o ay ondan dolayı hala gece uyumadan önce veriyorum yada dışarı çıktığımızda vs isimede gelmiyor değil 🤣
Irmakprensesinannesi Dolores sma comofrt veya sma optitra yi tavsiye ederim mama şuan kızımda comfort 2 kullnyrn