Saat gece 1 ve benim oğlum hala uyumamak için direniyor. Gündüz uyuyor uykusunu alıyor desem o da yok öğlen 1 buçuk saat uyur onunla geceye kadar ayakta duruyor benim uykum geliyor onun gelmiyor mübarek. Yani emekliyor geziyor enerjisini de atıyor yoruluyor ama uyku yok. Milletin çocuğu 9 da uyur benim ki 1 den aşağı uyumaz sabahta 11 den önce uyanmaz 🤦🏻♀️ 9 aylığız çok denedim erken yatırmayı 8-9 da uyutunca da gece 12 de uykusunu almış bir şekilde uyanıp sabaha kadar oturuyor valla çok imreniyorum bebeği 9 da uyuyanlara