Kızlar yarın aşıya gidicez. Bebeğim ishal gibi aslında ishalde değilde mukuslu (sümüksü) kaka yapıyor dünden beri. Sanırım yediğim bişey alerji yaptı ya da diş çıkaracak belirtileri var. Yarın bunu sağlık ocağı hemşiresine dile getiricem ama burdan da bilgisi olan varsa diye önden bi danışmak istedim. Bu durumda olup aşı yaptıran oldu mu?