Merhaba 4 yaşımda ki kızıma annemler doğum günü hediyesi masa sandalye takımı alıcaklar. Kararı bana bıraktılar. Kızımın odası küçük ama ahşap masa sandalyeler çok hoşuma gidiyor. Katlanır masa sandalyeler yer açısından daha kullanışlı ve taşıması daha kolay. Ama görünüşleri hoşuma gitmiyor. Ve rahatsız gibi duruyor sanki. Ahşap alırsam odada bir şekilde yer bulurum ama sıkışmış olucak eşyaları. Yani eşya bolluğu olucak odada. Oyun alanı fazla kalmıcak kızıma. Siz olsanız katlanır mı alırsınız yoksa her şeye rağmen ahşap mı?