Merhabalar bebeğim 3 aylık kısa kollu şortla yatırdım bir gece sabah hapşurup öksürmeye başladı evimizde 25 derece fln ama ne giydirceğimi bilemiyorum şimdi üstüne uzun kollu altına şort giydirdim bu seferde isilik olurmu diye düşünüyorum kafam çok karıştı bir kaç gündürde havalar biraz kapalı sizler yatarken ne giydiriyorsunuz bebeklerinize?