3 aylık oğlum var ve doğduğundan beri 3-8- dakika emiyor 2-3 dakıka güçlü emiyor sonra aktif emmiyor uyanıkken nadir emiyor ve 2. Memeye gelmiyor ne yaptıysam uzatamadım süreyi 10 dakikayı nadir görüyorum uyurken arada emiyor ama aktif cekmiyor emzik niyetine gibi bu ay az gr almış üzüldüm ne yapacağımı bilmiyorum bu durumu yaşayan ve düzelten var mı ?