Doktorumuz 2.ayin sonunda kilo alımı iyi olduğu için 4 saate kadar uyuyabilir dedi. 3.aydan sonra da 6 saat. Üniversitede öğretim üyesi bir doktor ve orta yaşlı. Doktorumuza güveniyoruz. Yine de kendi doktorunuza danış tabi ki takibi o yaptığı için. Biz dediği gibi yapıyoruz. Zaten genelde o saatlere varmaya yakın kendi uyanıyor.