alchn Çok karışık yazmışsınız tam anlayamadım ama gece bez bağlamayı ve alıştırma külodu giydirmeyi bırakın. Anladığım kadarıyla oğlunuz bu süreçte gayet güzel gidiyor sizde onu anlıyorsunuz, söylemesi zaten biraz zaman alır bu sürede yine siz götürmeye devam edin ama böyle ara ara bez bağlanırsa işiniz zorlaşır. Öğrenene kadar kaçırmalar da çok normal. Hatta 1 ay sorunsuz geçip sonrasında yine sorunlar çıkabilir.