Meraba arkadaslar 4 bucuk aylik oglum dogdugundan beri hep kaka yapmada sorun yasiyordu masajla destekle bu zamana kadar yaptirdim 5 6 gunde bazen haftada bir kaka yapiyor 3 bucuk aylik olana kadar sadece anne sutu aldi sonra da aptamil pre kullanmaya basladik kaka sorunu hala ayni devam ediyor mamayi gunde 2 kere 90ml seklinde veriyorum doktor degistirmeyin dedi ama mamayi degistireyim mi ve onereceginiz bi marka var mi?