23 aylık bebemin sağlam 1 adet emziği vardı. Onu da kaybedince birden bıraktırma kararı aldım. Emzik kayboldu dedik ve başladık. Bugün 5. Gün. Geceleri çok fazla ağlayarak uyanıyor. Yanına uzanıyorum bazen sakinlesiyor. Bu şekilde bana bağımlı kalır mı sizce ?
Bu saatten sonra yavaş yavaş emzik keserek ilerlesem daha faydalı olur mu acaba? Eski emziğini buldum desem.. yada üstüne bişey sürsem ayyyy bir akıl fikir lütfen.. Sadece geceleri kullanıyorduk bu arada