Sakileyt 8.ayinda ilk dozu yaptircaktik ama bende bebeğimde covid olduğumuz için yaptiramadik sonrasında diş geldi 9.ay aşısı geldi derken ilk menenjit aşısını 10.ayda yaptırabildik doktorumuz bizi geç kaldığımız için bexsero ile başlattı 2.dozu 13 aylıkken vuralım dedi ama hangisi olduğunu söylemedi