OzgeOzkan önü açık sandaletlerin kullanımı çok zor. Kızım 3 yaşında, kendi beğendiği ve ayağından o anlık çıkartmadığı için almak durumunda kaldık. Işıklı mışıklı, biraz ona kapıldı.
Benim çocuklarda sevmediğim bir model önü açık sandaletler. Parmaklar korunaksız, cırtları da aynı şekilde korunaksız bir his yaratıyor bana göre. Her an ayağından çıkıp fırlayacakmış gibi. Çocuk için alışması da zor, kızım çok isteyerek aldı ama sonra “istemiyorum ben bunu” demeye başladı çünkü yürüyemedi. 2 ince bandın tuttuğu ayağı; ayakkabının içinde fır dönüyordu 🥶 Koşarken ve hatta yürürken bile burkulmaya müsait bir durum oluştu.
Önü kapalı sandaletlerse kesinlikle tercih edilebilir. Yürümesi kolay, ayaktan çıkmıyor veya çıktı çıkacak hissi yaratmıyor. Daha korunaklı. Çocuk koşarken, yürürken rahat ediyor.