Merhaba 6 buçuk aylık kızım var doğduktan iki hafta sonra çok şiddetli ağlamaları başladı doktorumuz kolik olduğunu söyledi üç ayda geçiceğini geçmezse de hafifliceğini söyledi 4 aylık olduğunda biraz hafifledi daha sonra ağlama krizlerine doktor dişlerinden dedi şimdi de dişleri çıkarmasına rağmen ağlaması Hiç durmuyordu ateşi ishali derken doktora gidip tüm testlerini yaptık bagırsaklarında lenf bezleri çıktı ve bu enfeksiyona bağlıymış doktor öyle söyledi aynı durumu yaşayan var mı bebeğinin bagırsaklarında lenf bezleri olan varsa yazabilir mi acaba bu nasıl bir süreç vs diye