Anadolu Çok kötü bir his yaa şu saat oldu uyuyamıyorum bakacak kimse olmadığı için 0-3 yaş grubuna verdim benden ayrılırken çok ağladı 1 saat gitmedim dışardan sesini duydum ful ağladı öğretmenler böyle oluyor bu süreç dedi oooofff of ne yapmalıyım yaa
ezogelinn Anadolu çalışmak zorunda değilseniz bir süre erteleyin büyük kızımı 18 qylikken vermiştim 3 ay zor gitti ve çok sık hasta oldu
Kaganalis Anadolu ay benim de 15 aylik 18 aylikken ben de ise donucem. Esim bakicidan yana. Valla ne kres ne bakici hic biri icime sinmiyor. Annelik boyle sanirim. Size de sabirlar diliyorum 8nsallah en kisa surede herkes alisir. Kac saat kalicak acaba. Yemesi icmesi uykusu nasil oluyor. Sorabilir miyim
Elfelif Ahh canım benim ne desekte annelik böyle üzüleceksin.. ikinizde birlikte tez vakitte alışırsınız inşallah. Bende 2 yaşına girince 2-2.5 ay sonra vereceğim çok kaygı ediyorum.
EkiminAnnesi Elfelif Benim oğlum şuan 8,5 aylık 24 ay ücretsiz izne ayrıldım 2 yaşına gelince işe döneceğim, ben de öyle yapacağım sanırım bakacak kimse yok😓
Anadolu Kaganalis şimdi günde yarım saat 1 saat 1.5 saat diye gittik ama hep ağlıyor yaa ordakiler süreç böyle oluyor diyor ama böyle olmamalı yarın ağlarken benden almalarına izin Vermeyeceğim
arslaninannesi98 Anadolu anladım bir iki bin bişey kalıyorsa değmez çünkü küçük daha keşke anneniz kayınvalideniz olsa en azından
Guler1114 Anadolu kreşe giderken konuşup konuşmaması sorun oluyor mu ? Benimde kızım 16 aylık sadece baba dede mama diyor alırlar mi alıyorlar mi
ozlemikka Anadolu neden kapida beklediniz ağlarken, bence ise baslamadan iki uc hafta önce kreşte sizde eslik edip alistirsaniz daha iyi olurdu. Rahat ederdiniz ikinizde
Divayorgun Anadolu ne öyle kapıp götürüyorlar sanki nolcak birlikte girseniz az alışsa ne kadar gaddarlar ya