Bebeğim 3 aylık. Her fırsatta baş parmağını emiyor. Karnı tok olmasına rağmen. Keşfetme döneminde o sebeple doğal süreç, biliyorum fakat kalıcı olmasından endişe ediyorum. Çünkü tok da olsa hemen eller ağza gidiyor. Örneğin 2 dk bırakıp mutfağa gitsem, ilgisiz kalır kalmaz ilk fırsatta parmakları ağzında 🤗
Kalıcı olmaması için neler yaptınız , fikir verebilir misiniz?