Atahaninannesipnr Merhaba cekmekoyde oturup memnun olduğunuz çocuk doktoru varmi 29 günlük bebeğim doktorumuz çok uzak gidip gelmek zor oluyor yakınlarda bi doktor arıyorum
Tbaltn Atahaninannesipnr hangi doktora gidiyorsunuz acaba ? Bende Çekmeköy de oturuyorum medipol çamlıcaya gidiyorum yakın doktorları da iyi.
kerem_imm Atahaninannesipnr madenler fsm de Osman Ayhan Şener diye bir doktor var. Aynı zamanda başhekim. Oğlumu doğduğundan beri ona götürüyoruz. Çok memnunuz.
Atahaninannesipnr Tbaltn bende medipolun orda afiyet hastanesine gidiyorum ama uzak gelio bana ben daha yakın yürüme mesafesinde bi yer arıyorum eşim çok yoğun çünkü tek gidebilcegim bi doktor fsm de falan
Tbaltn Atahaninannesipnr çekmeköy tıp merkezindedr var demişlerdi ama hiç gitmedim isterseniz bir bakın.
BGulmez Atahaninannesipnr madenler fsm tıp merkezine gittim biraz yaşlı oldukça tecrübeli Bi doktoru var çok iyi diyemem belki konusmasıyla tatmin etmeyebilir ama tecrübeye güvenirim
Kalpatisi_ BGulmez aaaa doktor değişmiş o zaman. Benim gittiğimde sadece 1 doktor vardı oda ferda hanımdı oda yaşlı bilgili bi doktordu onu diyosunuz sandım
Kalpatisi_ BGulmez randevu için ne zaman hastaneyi arasam hep ferda hanıma yönlendirdiler sadece o doktorun olduğunu söylediler. Belkide boş randevusu yoktu osman beyin ondan öyle diyolardı ☹️
BGulmez Kalpatisi_ aslında çocuk sağlığı sadece Osman bey var başka şubesiyle karıştırıyor olabilir misiniz?
Kalpatisi_ BGulmez yok hayır ideal marketin karşısı benzinliğin yanındaki hastaneden bahsetmiyomusunuz