Birkizbiroglan 31 aylık, oral dönemi bitirmiştik yani ama son 2 3 aydır o el hep ağızda. Çıkart diyorsun çıkarıyor sonra yine el ağıza hatta kıyafetini bile sokuyor ya. Alt en arkada dişler kabarmış onunla mi alakalı ? Bunu nasıl unutturabilirim acaba ?
Cemre34 Birkizbiroglan benimkide 29 aylık son bir aydırhrm huzursuz hemde dizinde dediğiniz gibi eli hep ağzında …
Birkizbiroglan Cemre34 dişlerden mi acaba yaa, aşırı sinir bozucu sürekli ağzında markete gidiyoruz her yere değiyor,parka gidiyoruz yine aynı muhabbet sonra o eller ağıza girince aşırı moralim bozuluyor.
Birkizbiroglan Angel_45 evet bebeklikten bu yana diş dönemi el hep ağızdaydi ama büyüdü artık yine böyle mi oluyor diye merak ediyorum alışkanlık haline geldi 🤷🏻♀️