Kızlar kızım 29 aylık en son iki yaşından önce uçak seyahati yapmıştık ve kucağımda oturduğu için problem olmamıştı fakat bugün ki uçuk yolculuğum fenaydı çünkü kendi koltugunda emniyet kemeri bağlı şekilde oturmasi gerekiyormus asla kabul etmiyorlar fakat kızım bayilircasjna ağladığı için bu seferlik yardımcı oldular dönerken yardımcı olurlar mı bunun garantisi yok ve uçağı pilot kaldirmiyormus bu tarz kemer problemlerinde bir buçuk ay sonraki uçuşu şimdiden düşünüyorum ve elim kolum bağlı bende son zamanlarda uçuş korkusu olmuştu bunu dillendirirken acaba beni mi anlayıp korktu diyeceğim fakat araç koltuğunda da aynı problemi yaşıyoruz kemer asla taktirmiyir sırf bu yüzden pedagoga götürmek saçma olur mu ya da bu konuda ki tecrübeli anneler sizler nasıl astinjz bu durumu