bahar95 Canım ben her gün kahvaltısında veriyorum. Tatlı olduğu için bebekler seviyor red yaşamazsın. Hiç olmadı kahvaltısına karıştırırsın bi şekilde yedirirsin. Ben bu sene kızıma 3 kg yedirdm her gün totalinde. 13 aylık şu an. Sabah ve akşam olarak verdim. 1 tatlı kaşığı. Sivas gürün lüyüm ben. Bizim pekmezimiz gerçekten harika. Tadına bi baksan zaten biz pekmez yemiyormuşuz dersin. Kansızlığa birebir. Sivas organik ürünler satan yerler var internetten bi bak istersen.