Arkadaşlar 9 ay önce doğum yaptım sezeryan olarak 20 kiloya yakın aldım göbeğimde baya derin çatlaklar oluştu doğumdan sonra göbek deliğimin etrafında ve sezeryan yerimde bezeler oldu dağınık geçer dedim yok geçmediler arttılar hatta sanki sezeryan yerim beze dolu acıyolar üşütünce şişiyolar göbeğimdekiler de acıyo elleyince acıyolar sezeryan kesimin tam ortasında büyükce bir beze var bir de o da çok acıyo tek ben miyim böyle olan devlet hastanesine gittim ama ultrason yapmadılar maalesef böyle bir sistem